Faceți căutări pe acest blog

marți, 11 ianuarie 2022

Matei, Mesaj 7 decembrie 2022

 


Dumnezeu: „schimbător de joc” în următorul an, membri divergenți ai familiei universale, darul liberului arbitru al Creatorului, ajutor ET, pace; Gaia: călătoria ei acasă, recunoștință și dragoste pentru ajutorul lucrătorilor în lumină; Dumnezeu: vrea să-l cunoaștem pe el și pe Gaia, lucrători în lumină bine pregătiți; Matei: adevărurile vor apărea treptat, dovezi ale „pandemiei” posibile înainte de jumătatea anului

Cu salutări iubitoare din partea tuturor sufletelor de la această stație, acesta este Matei. Mai întâi spunem, intră în noul tău an cu entuziasm și optimism fără margini! În același timp, anul viitor, puteți reflecta asupra anului 2022 cu un mare sentiment de realizare despre faptul că ați ajutat popoarele Pământului să facă pași mari către o lume pașnică și armonioasă.

Acum suntem privilegiați și onorați să-L primim pe Dumnezeu, care a cerut să aibă voce în acest mesaj.

DUMNEZEU: Mulțumesc, Matei. Îmi place începutul mesajului. Se vor face pași mari , asta este sigur, dar vor fi pasaje accidentate în timp ce mizeria din acea lume se va curăța. Anul acesta va schimba jocul și cine mai bine decât mine să spun că este timpul să opresc jocul atroce pe care unii din turma mea l-au jucat pe Pământ. Asta nu este judecată, este un fapt.

Acum, dragii mei copii, ceea ce credeți și simțiți despre mine este important pentru voi, deci și pentru mine, pentru că toți sunteți părți din mine și în fiecare moment gândesc și simt exact așa cum faceți fiecare dintre voi. Așa că este foarte important pentru mine ceea ce credeți și simțiți despre voi înșivă.

Cei lipsiți din turma mea vor ca diferențele dintre culturile, rasele și religiile voastre să vă despartă. Au o istorie lungă de a face asta cu succes și, de-a lungul veacurilor, au folosit multe metode înșelătoare pentru a-i împiedica pe copiii mei de pe Pământ să știe că sunt zei și toți sunt egali în ochii mei. Cu mult, cu mult timp în urmă, mesagerii mei principali le-au spus oamenilor același lucru și alte adevăruri universale, dar cei care au dispărut au distrus înregistrările originale și au scris ei înșiși cărțile voastre sfinte, astfel încât acestea să conțină ceea ce voiau ca toată lumea să creadă și să facă.

M-au înfățișat ca pe un Dumnezeu mânios, răzbunător, dacă nu sunt ascultat, și au făcut legi egoiste, cuprinse de control și lăcomie și le-au spus oamenilor că acestea sunt legile mele . Au provocat sărăcirea și au început toate războaiele, chiar și unele în numele meu . Ei au instigat sclavia, riturile de sacrificiu și ideea că bărbatul este superior femeii și au distrus planeta care este corpul copilului meu Gaia.

Nu mi- am dorit niciodată nimic din acea falsitate, brutalitate, diviziune și distructivitate! Întotdeauna mi-am dorit ca familia mea de pe Pământ să trăiască împreună cu bucurie, co-operant și diversitatea pentru a le îmbogăți viața. Vreau ca omenirea mea să se iubească și să se respecte reciproc, iar Natura – toate sunt părți din mine, de asemenea – să păstreze frumusețea planetei și să prospere în abundența ei.

Chestia este că, după ce Creatorul m-a ales să fiu zeul acestui univers și m-a lăsat să folosesc energia Lui pentru a-mi pune planurile în formă, am fost obligat să onorez darul Său de liber arbitru pentru toți copiii mei. Nu mi se permite niciodată să interferez cu ceea ce oricare dintre ei alege să facă, oricât de odios sau mortal pentru mulți, mulți alții.

Ceea ce pot face este să răspund cererilor de ajutor liber-arbitru și fac asta pentru Gaia și rezidenții ei încă de când a cerut-o acum mai bine de 80 de ani. Atunci civilizații întregi au început să trimită o masă de lumină pentru a ridica vibrațiile Pământului și a deschide mințile copiilor mei de acolo, astfel încât să poată vedea clar controlul care se desfășoară și să se ridice împotriva lui. Unele dintre turmele mele din alte țări locuiesc chiar acolo cu tine și, printre altele, au împiedicat funcționarea focoaselor nucleare și au redus enorm ravagiile intenționate de flagelul viral. Alții vă curăță poluarea din aer – dacă nu ar face asta fără oprire, cei mai mulți dintre voi ați muri din cauza inhalării agenților patogeni și a altor toxicități.

Nenumăratele voastre ajutoare nu fac acele lucruri și multe altele doar pentru că am spus că pot - cei evoluați spiritual din turma mea lucrează în cadrul legii universale a permisiunii de a păși în treburile unei alte civilizații chiar și atunci când nevoia de ajutor este atât de evidentă - ei o faci pentru că ești o familie și ei te iubesc!

Așadar, dragii mei copii, dacă mi-ați cerut ajutor sau chiar dacă nu, ați primit totul de-a lungul timpului, dar nu pot face pace pe Pământ pentru că asta începe cu pacea în fiecare inimă. Cu ani în urmă i-am spus copilului meu Suzanne : Inima este scaunul sufletului. Sunteți suflete nemuritoare făcute din iubire pură – este aceeași energie ca și lumina, esența Începuturilor noastre în Creator și cea mai puternică forță din toată existența. Acea energie ESTE tot ce există! Dragostea este ceea ce ești tu, ceea ce suntem eu și Gaia, ce sunt animalele, plantele, galaxiile, conștiința și întregul nostru univers!

Dragostea este creație, nu comportament și nu înseamnă să-ți placă orice s-ar întâmpla. Unii din turma mea, cei pe care îi numești întuneric, fac lucruri nespus de rele. Acest lucru îi poate face să pară cei mai puternici, dar sunt cei mai slabi pentru că au ales un gol fără inimă în loc de iubire. Au doar scânteia esenței Creatorului care menține forța de viață a fiecărui suflet și timpul lor pe planetă a luat sfârșit. Ei vor fi duși în locuri departe, foarte îndepărtate, unde li se vor oferi alte șanse să aleagă iubirea și dacă vor refuza în continuare, Creatorul va prelua.

Vă mulțumesc tuturor celor care au părăsit lumile voastre pentru a ajuta familia noastră de pe Pământ să se îndrepte spre manifestarea Epocii de Aur a Gaiei. A ta nu a fost o misiune ușoară, știu – am experimentat fiecare pas al călătoriei tale – și te onorez că ai rămas neclintit. Dragostea mea pentru tine este infinită și eternă.

Acum, îți mulțumesc , Matthew, că m-ai lăsat să am o voce în primul tău mesaj despre noul an al Pământului. Va fi un punct de cotitură fenomenal pentru copiii mei de acolo!

MATEI: Dumnezeu, mulțumim  pentru cuvintele inspirație!

DUMNEZEU: Matei, aș vrea să se audă și o altă voce aici, dacă te rog, și voi vorbi despre asta cu mama ta. Suzy, acum câțiva ani, Gaia ți-a dat un mesaj și ți-am cerut să-l includ în cea de-a cincea carte din seria pe care o numim Matthew Books. Vă rugăm să copiați mesajul ei aici.

În timpul unei meditații globale de echinocțiu de toamnă din 2011 , vizualizam Pământul într-o lumină albă-aurie când am auzit Vă rugăm să înregistrați cuvintele mele . Următoarele este ceea ce am înregistrat .]

Eu sunt Gaia, sufletul planetei pe care o numești Pământ. La fel ca și tine, mă pot simți plin de suflet sau lejer. Multă vreme am plâns, când mi-a fost zdrobit spiritul. Oamenii mei erau urâți unul față de celălalt și corpul meu era udat cu sângele lor. Nu mai plâng pentru că sunt atât de multe pentru care să mă bucur, atât de multe pentru care să mă simt recunoscător.

Lumina mea nu este încă în plină forță, corpul meu nu este încă echilibrat. Asta pentru că unii dintre copiii mei încă se urăsc unul față de celălalt. Unii dintre ei sunt fără dragoste, fără compasiune, fără să înțeleagă că diferențele pot fi absolut splendide atunci când armonia și respectul curg de-a lungul liniilor inimii.

Cu toate acestea, sunt bucuros pentru că sunt într-o călătorie ca niciun alt suflet din acest univers care nu a călătorit vreodată. Mă duc acasă, iar voi, care țineți lumina care mă ajută să mă îndrept constant și rapid înainte, veniți cu mine. Vă puteți imagina o distincție mai mare decât această călătorie pe care o împărtășim? Vă puteți imagina o emoție mai mare decât ascensiunea noastră? Nu pot!

Am cerut să vorbesc în această zi pentru a vă spune recunoștința mea pentru voi toți. Ai fost aleși dintr-un număr mare de suflete, triplu numărul care s-au putut încarna și participa. Acest nivel de servicii ușoare nu a fost niciodată întreprins până acum. Jucăm un rol în cel mai grandios spectacol jucat vreodată în acest univers. Simt smerenia care se amestecă cu o satisfacție sublimă pentru o treabă bine făcută – în continuum, treaba noastră este finalizată.

Pe măsură ce călătoriile noastre continuă, multe minuni sunt pregătite pentru tine și această lume a noastră. Ți s-a spus despre multe, așa că poți să te gândești la ei și să le aștepți cu nerăbdare, dar trăirea în vremurile glorioase care vor veni curând este dincolo de imaginația ta.

Toate ființele din acest univers urmăresc acest lucru, știai? Nu-mi pot imagina un public atât de vast! Toate sufletele de lumină ne aplaudă, așa că vom continua să le oferim un spectacol bun, o experiență demnă chiar și de aplauzele lui Dumnezeu. Îmi împart inima cu tine și dragostea mea pentru tine este debordantă.

DUMNEZEU: Mulțumesc, Suzy. Acum vorbesc din nou cu toată lumea. Știi de ce vreau mesajul Gaiei și pe al meu în primul mesaj al lui Matthew din noul tău an? Nu, bineînțeles că nu și asta nu a fost o întrebare corectă. Vreau ca eu și Gaia să fim mai mult pentru tine decât concepte nebuloase undeva acolo sau acolo sus. Așa cum v-am spus, suntem suflete la fel ca și voi și, fără nicio întârziere, vreau să ne cunoașteți și să simțiți apropierea și căldura noastră împărtășită într-o familie iubitoare și grijulie! Cum să facem asta mai bine decât să-ți vorbesc despre noi și despre sentimentele noastre pentru tine?

O să spun mai multe despre anul care urmează. Va fi plin de viață, extrem de plin de viață! Drumul va avea gropi și denivelări ici și colo – copiii mei care se joacă nu vor pleca ușor – dar când vă simțiți ca membrii puternici ai familiei multidimensionale care sunteți , întâmplările vor avea zumzet puternic imediat.

De asemenea, ai o bună experiență în a face față unei lumi de oameni care ezită să facă schimbări mari – ai fost acolo, ai făcut asta. De multe ori, de fapt, și pur și simplu fiind, îi inspiri să avanseze cu energia luminii dragostei a entuziasmului, entuziasmului și încrederii tale. Aceste sentimente sunt ca speranța, bucuria, iertarea, utilitatea, generozitatea, compasiunea și recunoștința - toate sunt contagioase binevoitoare - și, pe măsură ce se răspândesc în turma mea de pe Pământ, ei vor lua frâiele pentru a-și schimba lumea și te poți bucura: Misiunea îndeplinită. !

Dragii mei, vă rog să vă gândiți la ce v-am spus Gaia și cu mine. Doamne, nu, nu trebuie să memorezi cuvintele noastre, doar amintește-ți dragostea noastră pentru tine și păstrează asta în inima ta. Trăiește din inima ta și păstrează-ți lumina să strălucească strălucitor - ne înalți întregul univers!

Matthew și Suzy, vă mulțumesc amândurora. Acum îmi iau concediu ca să poți continua.

MATEI: Doamne, încă o dată, îți mulțumim .

Acum, dragilor, știm cât de nerăbdători sunteți ca toate circumstanțele legate de „pandemie” să se termine – la fel și noi și toate celelalte ființe de lumină din acest univers! public. Având în vedere că totul vine din ce în ce mai repede, ar fi firesc să ne așteptăm ca acel adevăr și toate multele adevăruri suprimate de multă vreme să devină cunoscute pe scară largă cândva în săptămânile sau lunile următoare.

Scopul acestei ere fără precedent pe Pământ – într-adevăr, așa cum a afirmat Gaia, în acest univers – este deschiderea minților și a inimilor, astfel încât civilizația să poată evolua în conștientizarea spirituală și conștientă de care au nevoie pentru a co-crea Epoca de Aur. Dacă toate adevărurile ar ieși la iveală dintr-o singură lovitură, psihicul colectiv de a treia densitate ar intra în șoc și ar opri marele impuls care se construiește. Astfel, dezvăluirile vor apărea progresiv, astfel încât popoarele să le poată asimila pe prima înainte de a-l auzi pe a doua, și așa mai departe și așa mai departe. Chiar dacă totul este accelerat, este de înțeles că iluminarea nu poate fi grăbită atunci când luați în considerare amploarea uluitoare a informațiilor pe care oamenii trebuie să le învețe.

Deci haideți să vorbim despre ceea ce va veni mai întâi. Poate fi doar „pandemia”, dar se ia în considerare legarea asta cu rezultatul alegerilor prezidențiale din Statele Unite, deoarece unele dintre aceleași persoane sunt responsabile pentru ambele situații flagrant înșelătoare. Nu știm când vor fi prezentate dovezile, dar există indicii că ar putea fi înainte de jumătatea anului. Pe lângă arestările și urmăririle în curs ale persoanelor implicate, litigiile legate de „pandemie” sunt în curs de desfășurare în mai multe țări, unele procese sunt depuse la Curtea Penală Internațională, multe milioane de cetățeni din întreaga lume se adună împotriva restricțiilor și vaccinărilor, iar un număr tot mai mare sfidează aceste mandate. .

Indiferent de ce se decide despre ce informații să dezvăluie, atunci când vine, cea mai mare parte a populației va fi uluită. Reacțiile probabile vor fi un amestec de furie, ușurare, confuzie, vinovăție, rușine și frică, iar unii pot alege neîncredere sau negare. Experiențele voastre multiple de-a lungul vieții – și au fost de neprețuit pentru a ajuta popoarele Pământului să se trezească în măsura în care au făcut-o – vă vor permite să fiți o piatră de bază de claritate și speranță pentru cei care se vor zgudui. Pentru ca persoanele care au fost vaccinate dublu sau triplu să nu simtă că tocmai au auzit un glas, oferirea de încurajare a vibrațiilor în creștere poate fi deosebit de utilă.

Oricare ar fi sentimentele oamenilor cu privire la adevăr, va fi în plus față de preocupările legate de efectele fizice, emoționale și mentale pe care le pot experimenta din cauza vibrațiilor în continuă creștere. Fiți conștienți de faptul că și corpurile voastre dense sunt susceptibile la efecte. Dacă vă simțiți dezechilibrat, dezamăgit, agravat sau obosit, amintiți-vă sugestiile noastre de a respira profund și ritmic, de a bea multă apă pură, de a mânca ușor, de a dormi suficient, de a face timp pentru singurătate și de a fi cu Natura cât de des puteți. Împărtășirea acestor sugestii cu familia, prietenii și colegii poate ușura mințile și corpurile celor care ascultă și ascultă.

Iubiți surori și frați, atunci când drumul va fi mai neted – și mai departe este! – veți trăi într-o lume iluminată în care unitatea crește în conștiința colectivă și cea mai emoționantă eră de pe Pământ continuă să se desfășoare.

Suntem alături de voi la fiecare pas al călătoriei voastre și, împreună cu toate celelalte ființe de lumină din acest univers, vă sprijinim cu puterea iubirii necondiționate.

_______________________

IUBIRE și PACE
Suzanne Ward

matthewbooks.com

Niciun comentariu: