Faceți căutări pe acest blog

luni, 31 octombrie 2016

UPDATE_LUNA NOUA 30 OCTOMBRIE 2016

Informatii noi despre materializarea dorintelor noastre
Numerologie
Vibratia numerologica a zilei este 13 (3+0+1+0+2+0+1+6=13) - un numar al schimbarii IN PLAN MATERIAL, DE PE O TRAPTA DE CONSTIINTA MAI INALTA.
In constiinta colectiva 12 reprezinta un numar al unui ciclu complet (lunile anului, numerotarea orelor, clasele din etapa preuniversitara), in timp ce 13 este 12+1, adica asumarea incheierii unui ciclu si inceperea altuia, cu curaj si cu constiinta divinului treaza. Probabil, de aceea este atat de evitat.
Pe 30 octombrie la ora 19:39 ora Romaniei, are loc "Uniunea" Lunii cu Soarele, sub semnul Scorpionului, insotiti de cavalerul Mercur - guvernatorul Ascendentului in Gemeni (25 de grade).
Luna noiembrie este luna cu numarul 11 si un portal deschis cu posibilitati infinite, de exemplu "posibilul devenit realitate", continua si este sustinuta de mai multe configuratii astrologice, numerologice si chiar religioase (sfintii Arhangheli Mihail si Gavril - 8 noiembrie**).
Acest program in 12+1=13 trepte se refera  si la...
RECICLARE
Cursa de reciclare cuprinde cele douasprezece domenii principale ale vietii corespunzatoare din astrograma (harta) natala. Fiecare casa are o expresie-cheie in jurul careia urmeaza sa ne construim singuri afirmatiile potrivite pentru noi in acest moment.
Expresiile-cheie sunt:
1. "Cine sunt."
2. "Zestrea mea"
3. "Comunicarea mea."
4. "Inima/ Iubirea mea."
5. "Creatia mea"
6. "Ratiunea mea pusa in practica."
7. "Umbra mea."
8. "Resursele din subconstientul meu."
9. "Intelegerea mea."
10. "Pozitia mea sociala."
11. "Implicarea mea sociala."
12. "Lumea mea spirituala."
Ce urmarim.
Obiectivul afirmatiilor pe care le cream este sa ne ajute la reciclarea aspectelor ne-necesare din universul nostru, pentru a face loc dorintelor-intentii setate in primele doua saptamani ale lunii noiembrie 2016.
Spor la reciclat!
INTRE 1-13 noiembrie FACEM MATERIALIZARILE INALTE si actionam efectiv ca si cum dorinta noastra este indeplinita, fiecare cu cat curaj are...
Pe 14 noiembrie este Luna Plina (in Taur), cu energia ei maxima.
Intre 15-27 noiembrie urmeaza DEMATERIALIZARILE INALTE, ca sa lasam efectiv sa plece si sa se transforme lucruri si oameni din viata noastra. Acest program implica fapte, prin urmare afirmatia trebuie dublata de o actiune in planul fizic. Sa trecem deci la FAPTE.
** Arhanghelii sunt entitati cu o Vibratie inalta, eterica. Sunt flexibili si ne pot ajuta personalizat in actiuni diferite. De exemplu, eu il chem pe Zadkiel la materializarea "Comunicarii" mele. Dar altcineva il poate chema la materializarea "Umbrei" sau a "Creatiei" sale.
ARHANGHELII:
Sandalfon; Azrael; Jofiel; Haniel; Mihail; Chamuel; Zadkiel; Rafael; Gabriel; Raziel; Jeremiel; Uriel; Metatron.
Ma inclin in fata divinului din tine.
O luna minunata sa ai!
Sursa: Irina Plescan (fragmente)
foto: Vio

Niciun comentariu: