Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 decembrie 2010

AHMYO: Am încredere în mine

ADAMUS: despre Ahmyo

Există un cuvânt Zen-ist pentru încrederea absolută în sine: Ahmyo, Ahmyo. În alte tărâmuri nu este un cuvânt. Este un fel de ondulare.
Ahhh-mmmm-yoooo! Ahhh-mmmm-yoooo! Este un fel de vibrație.
„Ahmyo, Eu Sunt Cel Ce Sunt. Știu că orice s-ar întâmpla în viața mea, eu le creez în mod absolut pentru binele meu cel mai înalt. Nu ca pedeapsă, nu pentru unele, nu pentru vreo lecție, nu pentru că sunt rău, de fapt le creez pentru cel mai înalt bine.”
„Eu îmi creez viața, nu-mi pasă cum arată circumstanțele exterioare, tot eu le creez.” Asta este ahmyo. Aceasta este încrederea în sine absolută, necondiționată, ne-mentală. Recunoscând asta lucrurile încep să se miște.
„E destul de bine”, „e bine”, „sunt destul de bun”, „merge”.
Ahmyo, este pur, este absolut pur, de fapt este un fel de realizare al lui Eu sunt. Ahmyo este locul în care încetăm a ne îndoi de tot ce se petrece, încetând să analizăm.. „Totul este creat pentru mine.” Oricum am vrea să numim asta, binele mai înalt pentru expansiunea proprie sau pentru bucuria vieții mele, pentru fiecare lucrușor. Acel nivel al încrederii în sine este lucrul la care au aspirat Maeștrii Ascensionați ori au exerimentat în ultima lor viață de pe Pământ. Acel Ahmyo a fost pasul final și cel mai plin de bucurie.
Închid ochii și-mi imaginez cum e să am încrederea absolută în mine, încrederea necondiționată în sine. Ahmyo, asta include încrederea în corpul nostru. Da, chiar când se îmbolnăvește, sau are dureri putem să avem încredere în el? Ahmyo. Nu contează ce se petrece, noi am creat asta, pentru iubirea de sine.
Încetând să ne îngrijorăm de micile probleme, de ceea ce va urma, deooarece vom realiza că ceea ce va urma va fi perfect, în mod absolut. Din momentul în care ne aflăm în starea ahmyo, aceasta deschide toate potențialele unei boli – care nu este o boală, cu adevărat, este un semn de curățare. Deschide potențialul lucrurilor, precum lipsa abundenței asupra căreia ne-am focalizat – pe lipsă – de multă vreme. Brusc, când spunem „eu am creat asta”, se expansionează, deschide potențialul real, potențialul cel mai înalt. Apoi nu mai trebuie să experimentăm toate aceste lucruri vechi în viața noastră. Apoi nu vom mai aduce, ceea ce numim scenariile rele, deoarece ele nu mai sunt necesare, de loc. Deci, avem încredere în noi în noi înșine! Avem încredere în Noua Energie, nu în tiparele vechi - tradiția, sistemele religioase, investițiile în războaie.. (NEXT, Shoud3: „Ahmyo” realizat de Adamus prin Geoffrey Hoppe, 2 0ct.2010)
Posted by Picasa

Niciun comentariu: