Faceți căutări pe acest blog

joi, 30 noiembrie 2023

Karma - Frontiera Finală, de Jennifer Hoffman

support@enlighteninglife.com Viața Iluminatoare Căutare … Karma – Frontiera finală ==================================== de Jennifer | 12 noiembrie 2023 | 2023 , ascensiune , conștientizare , becoming360 , blog , Granițe , împuternicire , Energie , raport energetic , fără frică , Vindecare , Karma , Karma și Destin , Stăpânirea Vieții , miracole , octombrie 2023 , podcast , puternic | 0 comentarii Un reamintire prietenoasă că ne aflăm într-un portal de eclipsă care s-a încheiat pe 29 octombrie, așa că dacă vă simțiți încordat, obosit, prăjit și înșirat, de aceea. Energiile sunt intense și totul se schimbă rapid și puternic. Scena mondială este o oglindă a ceea ce se întâmplă energetic și vedem atât de multe straturi de densitate și ruptură, o lipsă totală de integritate, de aliniere autentică a vibrațiilor mai înalte – poate fi deprimant. Amintiți-vă doar că trebuie să știm ce este în întuneric, astfel încât să putem crea lumina necesară pentru a-l copleși. Am scris acum câteva zile despre paradigma 3D în descompunere, ceea ce explică ceea ce vedem. Nu numai că 3D se dezintegra (se desface) din cauza integrării energiei 5D, dar sistemele 3D care susțin cele mai întunecate dintre aceste energii se degradează, precum cartoful putrezit pe care l-am găsit în geantă și care m-a făcut să mă gândesc la aceste sisteme în descompunere. Avem o reprezentare vizuală a acelei mizerie putrezită și în descompunere chiar acum. Nu-ți pierde speranța – lumina depășește întotdeauna întunericul. De când am început să scriu acest buletin informativ în februarie 2004, am spus întotdeauna că punem capăt karmei în această viață și asta include propria noastră durere și traumă energetică, ciclurile karmei pe care le avem cu karma și grupurile noastre sufletești, contractele noastre sufletești și cele care pământul are cu noi. Acesta este un pas important în ciclul nostru de ascensiune, deoarece nu există karma în 5D, așa că orice curățare a karmei se întâmplă individual și colectiv, totul face parte din proces. Buletinul informativ și tema podcastului din această săptămână abordează subiectul karmei. Și se potrivește cu tema din octombrie a catharsisului și tema din noiembrie a recuperării.! (ASCULTĂ PE...) Am bănuit de mult că am avut unele probleme serioase în viața anterioare în legătură cu faptul de a fi prizonier, de a fi încătușat, persecutat, chinuit, judecat și suferind ca urmare a nedreptății, abuzului de putere, persecuției și controlului. Dar habar n-aveam, până când problemele serioase de sănătate m-au forțat să caut în profunzime în nucleul meu energetic și karma, indicii pentru a înțelege de ce se întâmplă asta în viața mea și să înțeleg cât de departe merg aceste amprente energetice și în ce măsură mi-am trăit viața. prin ei. Mulți ani am glumit că trebuie să fi murit înghețat într-o viață anterioară, pentru că urăsc să îmi fie frig și am mereu cu mine o jachetă sau un pulover, haine suplimentare în mașină și sunt mereu pregătit pentru vreme nefavorabilă. Nu m-am înșelat, pur și simplu nu știam asta atunci. În ultimii cinci ani, am observat această tendință și la clienții mei, deoarece pot întotdeauna să urmăresc problemele actuale ale vieții până la traume din viața trecută și să le arăt cum pot fi vindecate și depășite. Și aceste probleme ale vieții anterioare apar, în general, în jurul unor probleme serioase de viață de care se simt foarte provocați și lipsiți de putere. Obișnuiam să fac citiri din vieți anterioare acum 20 de ani și au fost întotdeauna interesante și foarte corelate cu ceea ce se întâmplă în viața actuală a cuiva. Fiecare temă provocatoare din viața cuiva de astăzi a fost o reflectare a unei probleme karmice importante din trecutul lor. Iată una dintre lecturile mele preferate din aceste lecturi din viața trecută din sutele pe care le-am făcut. (ascultați podcastul pentru detalii despre această istorie a karmei). În cazul meu, o parte din istoria mea karmică a inclus o perioadă în care am murit de foame într-o temniță franceză, unde am fost închis după un zid pentru a-mi exprima convingerile politice. Într-un alt loc care arăta ca Sumeria antică, am fost un profesor puternic care a fost înrobit de guvern, persecutat, întemnițat și în cele din urmă executat pentru că am refuzat să-mi neg credințele care se opuneau dogmei existente. Și în Egiptul Antic eram o regină întemnițată, expusă publicului într-o cușcă, încătușată la glezne și folosită ca trofeu de război pentru a-mi intimida și controla poporul de către cei care au invadat și ocupat țara mea. În aceste vieți trecute, persoana (eu) a fost imobilizată, întemnițată și profund persecutată, ceea ce reprezintă teme karmice puternice pentru mine astăzi. Am pierdut totul din cauza geloziei și trădărilor altora. Ați observat cum am devenit vocea principală împotriva furtului de conținut și a furtului de IP? Aceste lucruri mi s-au întâmplat în această viață și cel mai recent în afacerea mea. Vorbesc și acționez foarte agresiv împotriva oamenilor care îmi fură conținutul și, de când am făcut asta în ultimii 10 ani, i-am inspirat și încurajat pe mulți dintre voi să mergeți după oamenii care vă fură conținutul (ceea ce este un lucru grozav). Din punct de vedere al karmei, ca proprietatea, bunurile personale și libertățile mele să fie luate de la mine a fost o temă de lungă durată în repertoriul meu de karma. În timp ce mă uitam la aceste vieți care implicau persecuții extreme, mă puteam vedea trecând de la furie la disperare față de situația mea. Lupta a fost zadarnică, evadarea a fost imposibilă și, într-o perspectivă modernă, mi-am dat seama că singura modalitate prin care știam de a scăpa din închisoare era să mor, ceea ce aproape sa întâmplat cu problemele grave de sănătate pe care le-am experimentat acum câțiva ani. După cum știți, în această viață, am fost paralizat de un vaccin la vârsta de 5 ani și nu m-am putut mișca timp de 2 ani și nu am mers timp de 5 ani. Am avut, de asemenea, 3 experiențe aproape de moarte în care mi s-a spus că nu este timpul meu să plec, așa că a trebuit să rămân. Am avut și un caz acut de apendicită care a dus la descoperirea a ceea ce ar fi putut fi o problemă care se termina viața, care cumva nu s-a manifestat sau aș fi murit acum 10 ani. Dacă moartea a fost opțiunea vieții mele trecute pentru a scăpa de închisoare și persecuție, există și alte opțiuni disponibile pentru mine astăzi, motiv pentru care sunt încă aici și încă în viață. Odată ce am înțeles chestiunea traumei de bază karmică, care este o situație repetitivă în jurul căreia fii întemnițat, încătușat, chinuit și persecutat (am probleme recurente la glezne), a fi imobilizat sau „închis” sau paralizat și a fi tăcut pentru că vorbesc, Știam ce provoacă situațiile pe care le-am trăit în această viață. Deci am scenariul karmic și cunosc energia de bază a traumei, acum este timpul să creez o soluție diferită pentru a pune capăt karmei și a ieși din acest ciclu care s-a repetat de atâtea ori în viața mea și în viața mea de astăzi. Dacă vă puteți raporta la oricare dintre acestea, aveți la dispoziție o vindecare puternică odată ce sunteți capabil să identificați ciclurile karmice din care faceți parte și să creați noi opțiuni pentru viața voastră. Care este problema centrală în jurul unui ciclu karmic? Este lucrul care se repetă din nou și din nou, poate arată puțin diferit de fiecare dată, dar este același gen de situație. Ceea ce am descris aici este experiența mea cu karma și trauma ei. Au fost și alți oameni implicați – ce zici de ei? Ei bine, acesta este un alt aspect al karmei care este destul de convingător, tocmai m-am uitat la trauma mea energetică din perspectiva karmei mele. Dar oamenii implicați în karma cu tine? Ce se întâmplă cu ei? Ei bine, ei vin pentru plimbare cu karma și voi rămâneți unul cu celălalt de-a lungul vieților, repetând aceeași karmă iar și iar. De exemplu, cine mă persecuta și de ce? Care a fost obiectivul lor în a mă provoca la fiecare nivel – ce și-au dorit și ce sperau să realizeze? Și cum intervin ei în viața mea astăzi? Probabil că nu veți fi surprinși să aflați că cei mai mari persecutori ai mei din viețile trecute fac parte din cercul meu de karma și din grupul meu de suflet și unii dintre ei sunt membri apropiați ai familiei mele (părinți și frați). Unul dintre cei mai agresivi trădători ai mei dintr-o viață anterioară este un bărbat de care m-am îndrăgostit profund și am vrut să mă căsătoresc, deși nu a ieșit niciodată. Am avut o relație grozavă cu un bărbat cu care am lucrat și mi-am dat seama că avea o viață trecută ca gardian roman, care era unul dintre protectorii mei (întotdeauna mi-a plăcut și am avut încredere în el). Ați întâlnit vreodată pe cineva pe care ți-a plăcut sau nu ți-a plăcut instantaneu, sau care a fost hotărât să-ți facă viața dificilă? Bun venit la karma ta! 

enlighteninglife.com

Autor: Jennifer Hoffman

Copyright (c) Viorel Comșa All Rights Rezerved

 

Copyright (c) Viorel Comșa All Rights Rezerved

Niciun comentariu: