Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 26 decembrie 2012

Umor de calitate


Adăugaţi o legendă
"Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te... daca vrei sa fii fericit o
viata, iarta!"
............
- Care sunt cele trei cuvinte, folosite cel mai des in lume?
- I love you?
- Nu. Made in China!
.................
- Tata, pot sa fac si eu bungee jumping?
- Nu; viata ta a inceput cu o guma rupta si nu vreau sa se termine tot asa !
....................
Un studiul a aratat ca 50% dintre femei prefera sa fie elegante in loc de
inteligente.
Restul de 50% dintre femei n-au inteles intrebarea.
....................
Pentru unii, umorul este ca si o limba straina: fara subtitrare nu inteleg
nimic!
......................
Cea mai distrugatoare explozie este explozia de entuziasm la un prost.
......................
- Care este diferenta dintre o femeie si o greseala ?
- Cand gasesti greseala, problemele dispar. Cand gasesti o femeie,
problemele incep sa apara !
......................
- Bula de ce nu faci afaceri cu Ionescu?
- Nu pot.
- De ce?
- A fost logodit cu prima mea nevasta!
- Ei si?
- Nu pot intra in afaceri cu unul mai inteligent ca mine!
....................
- Domnisoara, pot sa va servesc cu un martini?
- Nu, am prieten.
- Tu ai prieten? Iar eu am apartament, masina si o gramada de bani...

- Domnisoara, de ce plangeti?
- Tocmai m-am despartit de prietenul meu.
...............
Ea: Fumezi?
El: Da.
Ea: Cate pachete pe zi?
El: 3 pachete.
Ea: Cat costa un pahet?
El: 10 RON.
Ea: De cat timp fumezi?
El: 15 ani.
Ea: Deci, daca un pachet costa 10 Ron, tu fumezi 3 pe zi, inseamna ca
cheltui 900 RON pe luna. Intr-un an se fac 10.800 RONI, corect?
El: Corect.
Ea: Asadar, daca pe an cheltui 10.800, nemaipunand la socoteala inflatia, in
ultimii 15 ani ai cheltuit 162.000 RONI, corect?
El: Corect.
Ea: Stiai ca, daca nu ai fi fumat si ai fi strans banii astia intr-un cont
de economii, adunand si dobanzile aferente celor 15 ani, ti-ai fi putut
cumpara un Ferrari?

El: ... Fumezi?
Ea: Nu.
El: Atunci unde ti-e nenorocitul ala de Ferrari?!
..............
Care este diferenta de gandire dintre prostituata, amanta si nevasta?
Prostituata: De s-ar termina odata!
Amanta: Asa repede?
Nevasta: Bej! Bej o sa vopsesc tavanul!!!
.............
O blonda statea pe scari in fata casei sale, cu un bumerang in maini si cu
fata plina de sange.
Trece pe acolo o prietena de-a ei si zice:
- Buna! Ce-ai in mana?
- Nu stiu!!!!
- Atunci de ce-l tii? Arunca-l!
- Arunca-l tu, ca eu m-am saturat!
..................
Test de abilitati:
- Bun... acum, ultima intrebare. Presupunem ca va-nsurati cu una dintre
gemene identice. Ce metoda ati folosi, pentru a va deosebi sotia de sora ei?
- Niciuna.

Niciun comentariu: