Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 22 septembrie 2010

Mostre de gândire pozitivă

Motto: „Fără umor se alege praful de tragedie!”

Sunt recunoscător/recunoscătoare:
*Soției / soțului care sforăie toată noaptea,
pentru că
doarme acasă cu mine și nu cu altcineva!
*Fiicei mele adolescente care se
plânge că trebuie să spele vasele,
Pentru că înseamnă că este acasă și
nu pe străzi.
*Impozitelor pe care le plătesc,
Pentru că înseamnă că sunt angajat.
* Murdăriei de curățat după o petrecere,
Pentru că înseamnă că am fost
înconjurat de prieteni.
*Hainelor care sunt puțin cam strîmte,
Pentru că înseamnă că am destul de
mâncare.
*Umbrei mele care mă însoțește la muncă,
Pentru că înseamnă că sunt afară la
lumina Soarelui.
*Podelei care trebuie ștearsă și
ferestrelor care trebuiesc spălate,
Pentru că înseamnă că am o locuință.
*Tuturor nemulțumirilor la adresa
guvernului pe care le aud,
Pentru că înseamnă că avem
libertatea cuvântului.
*Locului de parcare pe care îl găsesc
tocmai la capătul parcării,
Pentru că înseamnă că pot să merg și
că am fost binecuvântat cu un mijloc
de transport.
*Zgomotului pe care trebuie să-l
suport de la vecini,
Pentru că înseamnă că pot auzi.
* Gramezii de rufe de spălat și călcat,
Pentru că înseamnă că am haine de
îmbrăcat.
*Oboselii și durerilor musculare la
sfârșitul unei zile,
Pentru că înseamnă că am fost
capabil să muncesc din greu.
*Soneriei care mă trezește în zorii
zilei,
Pentru că înseamnă că sunt viu.
*ȘI , ÎN SFÂRȘIT, ... pentru e-mail-uri,
Deoarece înseamnă că am prieteni
care se gândesc la mine.
* O zi frumoasă... și încercați să
gândiți pozitiv... doar avem atâtea
daruri... pe care le uităm, din păcate !

(Sursa: Editura For You Newsletter)


Posted by Picasa

Niciun comentariu: