Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 martie 2014

TEAMA, SPAIMA SI FRICA

...de Neale Donald Walsch - autorul „Conversațiilor cu Dumnezeu” (conspect dupa video)

„Sunt ceea ce gandesc.
Imi ridic vibratiile.
Nu-mi e teamă de nimeni și nimic.” (Principii ELTA-Universitate).

Cea mai  mare problemă de pe Planetă este acum Frica. Este o problemă de foarte mult timp care acum, a devenit uriașă, iar motivul pentru care este o problemă este că afectează TOTUL. Devine mai mare pe zi ce trece si influențează tot ce gândim, ce spunem și facem – toate deciziile/alegerile pe care le facem. Toate reacțiile și răspunsurile noastre.
Tot ceea ce trăim poate veni doar din una sau din două locuri. Ori vine din IUBIRE sau vine din FRICĂ, și am observat că majoritatea persoanelor și chiar personal mai mult decât vreau să recunosc VIN DIN FRICĂ! Deci, trebuie să ne privim fricile, să aflăm ce este frica, până la urmă despre ce anume este vorba în FRICĂ? Și ce impact are asupra alegerilor, deciziilor și creațiilor, pentru care ne-am făcut responsabili.
Apropo, aceasta este una din primele frici ce există - frica de a fi responsabil, frica de a ne pune într-o poziție de responsabilitate pentru tot ce creăm. Deci FRICA reprezintă primul aspect al experienței umane – așa cum o înțeleg eu – cu care trebuie să lucrăm foarte mult să o vindecăm și chiar să o transformăm.
Transformi FRICA și ai transformat LUMEA. Hai să ne uităm la ce anume ne este FRICĂ. În primul rând ne este teamă de viața însăși și câte se peterc în viață.
Ne este FRICĂ DE VIAȚĂ pentru că ne este FRICĂ DE MOARTE! Dar, TOATE  spaimele într-un final sunt frica de moarte. Dacă nu te temi de moarte, atunci nici de A TRĂI nu te temi! (Din punct de vedere metafizic – moartea nu există! După câțiva ani de experiențe în planul fizic, entitatea își abandonează vehicului terestru – corpul fizic îmbătrânit, uzat și pleacă în Astral. Tot așa, seara murim, părăsim corpul fizic, călătorim-visând prin Astral și dimineața... înviem!… Aici intervine și Legea Karmei – a cauzei și efectului… n.c.) 
Dacă înțelegi ce este Moartea, poți să nu mai ai teamă de ea, și ca rezultat înțelegi ce este VIAȚA.
Care este definiția FRICII? 
Simplu, strigător la cer de simplu. GÂNDUL CĂ NU O SĂ PUTEM OBȚINE CEVA CE CREDEM CĂ AVEM NEVOIE.
Când nu am nevoie de nimic de la tine, nu îmi este frică de tine! Un om care nu are nevoie de nimic, nu are frică de nimic. Un om care nu are nevoie de nimic, nu are nevoie de nimic…
Majoritatea maeștrilor stau într-o stare de NEÎNFRICARE totală.
Paranteza: Dar, ce este un maestru?
„Am avut fiecare exemple în trecut – acum sute, mii de ani - de presupuși maeștri. Maestrul este cel conștient de conștiința sa. El este conștient. Cam asta este. Asta este. El este conștient. Putem folosi mai multe cuvinte ca ”iluminat” sau orice altceva, dar esențialul este conștiența. Punct.
Cei mai mulţi oameni ştiu că trăiesc. Chiar dacă încearcă cu disperare că simtă ceva în viaţa lor, ei ştiu că trăiesc prin intermediul suferinţei, prin lipsă, prin lucruri pe care nu le au. Oh, da, uneori prin iubire, romantism şi împlinire, dar marea, marea majoritate nu sunt conştienţi de ei înşişi. Nu sunt conştienţi de conştiinţa lor.”
…Semneaza ADAMUS din Domeniul Suveran
Minunata carte „Acasă cu Dumnezeu: Într-o viață ce nu se termină” explică toate acestea într-un detaliu extraordinar. Vorbește despre momentul morții noastre. Procesul de Moarte însuși. Motivul pentru care trăim viața așa cum suntem noi pe acest Pământ. Astfel încât, după citirea acelui text îți va fi foarte dificil să-ți mai fie FRICĂ, în mod ACUT de Moarte. Iar când această frică dispare, atunci teama de viață dispare și ea.
Nu ne este frică de nimic și de nimeni pentru că toate temerile sunt bazate pe ideea că AVEM NEVOIE DE CEVA. Din nou – definiția FRICII: Gândul că nu o să putem obține ceva ce credem că avem nevoie. Un om care nu are nevoie de nimic, nu are frică de nimic. Când nu am nevoie de NIMIC de la tine, nu mi-e frică de tine. Atunci când cred că nu am nevoie de această versiune specifică a Vieții, în această formă specifică a corpului, atunci nu îmi va fi frică nici dacă mă omori. Atunci chiar nu mai am nevoe de nimic de la tine – asta crează adevărata neînfricare. Și majoritatea maeștilor spirituali stau în această stare, un loc de neînfricare totală.
Cum scap de frică?
Când încep să-mi privesc propriile temeri și încep să le simt, când am gândul că fricile mele încep să mă doboare și aproape să mă copleșească, chiar să mă paralizeze, pentru că toți cândva am fost paralizați de frică – unii dintre noi mai des decât vrem să recunoaștem. Când ajung în acea stare analizez bine și gândesc ce anume trebuie să obțin? Ce este aici de cred că am nevoie?
„FRICA E O NEVOIE ANUNȚATĂ.” Deci cuget așa:
„Ce anume cred că îmi trebuie?” Și „Este posibil să nu am nevoie de asta?” „Ce s-ar întâmpla dacă nu aș primi asta?” „Ce cred că-mi trebuie, nu mi se va întâmpla sau nu mi se poate întâmpla?”
Sunt două feluri în care Frica se poate manifesta. Ideea că nu voi obține ceea ce cred că-mi trebuie, sau nu voi primi asta ori ideea că voi pierde ceva ce cred că-mi trebuie. O am acum dar o voi pierde. Iar asta este cel mai des întâlnită în experiența umană, în relații.
Avem temeri în privința banilor, frământări legate de putere, temeri privind sănătatea și multe altele. Adesea, aproape toate fricile pe care oamenii le trăiesc au de-a face cu relațiile de un gen sau altul – acel gen de relații „romantice”.
În primul rând mi-e frică că nu mă iubește nimeni, iar apoi mi-e frică că dacă mă iubește cineva, o să pierd dragostea… Cum rezolv? De fapt nu îmi trebuie dragostea altuia, a oricare alteia, pentru a trăi experiența cine sunt eu cu adevărat, în scopul de a trăi liniște, seninătate, pace, bucurie și fericire. De fiecare dată când consider că bucuria mea trebuie dobândită sau că bucuria mea vine dintr-un loc înafara mea, intru în FRICĂ. De câte ori îmi este clar că sursa bucuriei mele nu există în afara mea, ci îmi este oferită din mine de către mine, FRICA DISPARE. Și iată ironia situației – apoi devin și mai atrăgător oamenilor, și frica mea că oamenii mă vor abandona de fapt nu se întâmplă, ci tocmai opusul - adică oamenii sunt atrași de mine pentru că oamenii sunt atrași de alți oameni stabili, puternici, nu aroganți, ci conștienți și locuiesc profund în sinea lor. Pentru că nimănui nu-i place că cineva depinde de el.
Oameni ce se prezintă lumii ca liniștiți, pașnici, veseli cu o fericire înnăscută, adunați, concentrați mental, conștienți că fericirea, bucuria și liniștea vin din INTERIOR. Această experiență este realizabilă și cam asta poate reprezenta o călătorie spirituală sau calea către transformare/îndepărtare de FRICĂ.
Există un acronim pentru FRICĂ: „Te simți emoționat și pregătit”. Un minunat profesor ar spune: „Cheamă-ți Fricile și aventurează-te.”
Astfel încât, realizăm că FRICA:
1.    NU ESTE REALĂ! O INVENTEZI.
2.    DACĂ ACEEA DE CARE TE TEMI SE VA ÎNTÂMPLA, noi doi vom fi aici mâine. Nu înseamnă absolut nimic. DOAR DACĂ MÂINE CHIAR NU AI FI AICI. CAZ ÎN CARE NU AR CONTA ABSOLUT DELOC!
3.    Dacă îți poți chema Fricile și să te aventurezi, vei atrage o ENERGIE ce va vindeca FRICA, ENERGIE emoției, ENERGIA de a fi inspirat de viața însăși. Pentru că Viața este un PROCES ce informă VIAȚA despre VIAȚĂ, prin procesul de VIAȚĂ ÎNSĂȘI.

…Și dacă îți trăiești viața plină de inspirații și de senzații în curând nu va mai fi nimic de care să îți fie frică și devine Marea Bucurie ce a fost mereu intenționată să FIE.

Niciun comentariu: