Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 decembrie 2022

MATEI, Mesaj de la DUMNEZEU 1 decembrie 2022

 

DUMNEZEU: an care schimbă jocul; pete aspre înainte; credințe; cine sunt, ce fac; diferențele dintre Creator și mine; legi universale

Cu salutări iubitoare din partea tuturor sufletelor de la această stație, acesta este Matei. Este privilegiul și onoarea noastră să-L primim pe Dumnezeu.

DUMNEZEU: Îți mulțumesc, Matei, și salut, iubiții mei copii! Observările tale religioase tradiționale, festivitățile, muzica glorioasă, decorațiunile strălucitoare, copacii luminați, cadourile și împărtășirea cu cei nevoiași ai turmei mele au ridicat vibrațiile la noi culmi. Când auziți sau cântați „Bucurie pentru lume” și „Pace pe Pământ, bunăvoință pentru oameni”, lăsați acele cuvinte să răsună în inima voastră. Lăsați perioadele pline de căldură ale acestui sezon cu familia și prietenii să vă țină moralul ridicat pe măsură ce intrați într-un nou an.

Când v-am vorbit la începutul acestui an, v-am spus că va schimba jocul și, într-adevăr, a fost — era lungă a controlului întunecat a fost întreruptă! Cetățenii care protestează împotriva politicilor guvernelor lor, a revoltelor din economiile naționale, a misiunii critice a Rusiei în Ucraina și a tot ceea ce se întâmplă în afara vederii publice vine în ordinea divină pentru a elibera Pământul de tot întunericul.

Chiar dacă aceasta este una dintre cele mai semnificative evoluții din întregul nostru univers, nu înseamnă că lucrurile vor fi fericite într-o clipă. Va exista confuzie și tumult la care vă puteți gândi în mod pozitiv, cum ar fi curățarea resturilor lăsate de un uragan, astfel încât lucrurile să poată fi puse din nou în ordine. De-a lungul timpului, cu îndrăzneală și fără teamă, ați înfruntat pete aspre, dragii mei, iar acum aveți ajutorul vibrațiilor pe care lumina voastră a ajutat să le ridice la noi culmi. În timp ce mă uit la familia mea de pe Pământ dintr-un punct din continuum, văd o avangarda de purtători de torțe triumfători conducând o mulțime de oameni ai căror ochi sclipesc de emoție și fericire.

Gaiei și mie ne-ar plăcea foarte mult dacă toată lumea ar saluta revelațiile viitoare în acest spirit, dar știm că unii care sunt ferm înrădăcinați în principii științifice, dogme religioase sau standarde instituționale s-ar putea să nu. Și este în regulă, de exemplu, dacă nu pot să creadă că părți din cărțile sfinte au fost scrise de persoane care se interesează pentru a le putea controla pe toate celelalte. Este în regulă dacă nu pot să creadă că ceea ce s-a învățat despre știință și istorie este în mare parte greșit sau că „teoria conspirației” este ceea ce se numește informații veridice atunci când iese la lumină. Și dacă nu pot să creadă că guvernele au mințit cu privire la vaccinarea care vă protejează sănătatea și își păstrează ascuns contactul cu copiii mei din alte civilizații, este în regulă și asta.

Dacă familia și prietenii se numără printre acești oameni, ascultați-i cu atenție iubitoare, dar nu încercați să vă răzgândiți - aceasta nu este responsabilitatea sau dreptul dumneavoastră. Toate sufletele din universul nostru au dreptul să învețe într-un ritm care le este confortabil și au toată veșnicia să o facă.

Unii dintre voi nu știți cine sunt cu adevărat și ce fac, așa că o să vă spun, dar mai întâi vă voi spune cine nu sunt Nu sunt ființa supremă a cosmosului, Sursa, Totalitatea, EU SUNT Unitatea tuturor. Acesta este Creatorul. Sunt un suflet co-creat de arhangheli cărora Creatorul le-a dat darul liberului arbitru și partenerul său, manifestarea - aceasta este folosirea energiei Creatorului pentru a-și pune propriile idei în formă sau în mișcare. Arhanghelii au făcut zei – eu sunt unul – și zeițe și ne-au oferit fiecăruia dintre noi alegerea de a lua o formă tangibilă sau de a rămâne energie pură. Am ales-o pe cea din urmă.

Creatorul m-a ales să fiu ființa supremă a acestui univers – adică să proiectez și să co-creez totul aici, apoi, în calitate de supervizor al operațiunilor, să fac totul să meargă bine – și a selectat alți zei sau zeițe pentru a ocupa același rol în celălalt șase universuri. În domeniile noastre respective, fiecare dintre noi are proporțional puterea de Creator.

Totuși, Ea – ca pronume pentru Creator, denotă cea mai înaltă reverență și respect – a adăugat această regulă: Nu putem interfera niciodată cu alegerile libere ale vreunui suflet din universurile noastre. Indiferent de cât de atroce pentru alții sau periculoase pentru sine ar fi acele acțiuni alese și cât de mult dorim să intervenim, nu putem. De aceea, în universul nostru, Pământul a devenit atât de bine cunoscut ca o școală splendidă cu un carrusel karmic perpetuu. Gaia este foarte obosită să ofere acest serviciu și este bucuroasă că nu va fi deloc împovărător când va ajunge la destinația ei de ascensiune în ceea ce voi numiți 5D. De fapt, zonele din spațiu nu sunt numerotate - planuri de energie diferită curg pur și simplu în consonanță cu vibrațiile predominante.

Acum, Creatorul poate face o excepție de la darul Său al liberului arbitru și, cu câteva decenii în urmă, în sensul tău de timp, a făcut-o pe aceasta: Niciun suflet nu poate exploda o armă nucleară în spațiu. Motivul este că spiritele libere – suflete atât de avansate spiritual și conștient încât nu au nevoie de un corp – și sufletele care călătoresc în astral au fost spulberate de exploziile nucleare. Nu este vorba despre trupuri, care durează doar o viață – este vorba despre suflete și ele trăiesc veșnic.

Fiecare suflet este o parte a Creatorului și în acest univers, a mea, și fiecare este prețuit în mod egal și iubit necondiționat. Fiecare fragment de suflet spulberat este vital, iar căutarea fiecăruia, apoi reintroducerea celor care se găsesc unul altuia în ordinea potrivită a vieților până când întregul suflet a fost reconstruit perfect poate dura mii de ani. Căutarea continuă a fragmentelor va continua până când fiecare suflet va fi din nou întreg și sănătos – atât de important este fiecare suflet!

În conformitate cu excepția Creatorului, le-am spus tuturor civilizațiilor din universul nostru cu tehnologia de prevenire a detonării focoaselor nucleare să facă asta. Cel mai interesant pentru tine, echipajele din cerul tău sau copiii mei extratereștri care trăiesc în mijlocul tău au făcut asta de „duzină de brutar” de ori. Știu că se vorbește despre un război nuclear – vă asigur că nu va fi un război – și despre amenințarea ocazională de a trimite o rachetă. Nu este probabil, dar dacă ar fi gestionat, focosul ar fi la fel de inofensiv ca toți predecesorii săi.

Lasă-mă să mă gândesc un moment, Suzy. … Bine, mulțumesc. Știu despre ce vreau să vorbesc în continuare. Este în regulă să-mi spui orice nume vrei — răspund tuturor. Numele meu propriu este o combinație de tonuri și culori pastelate, deci nu se pronunță, iar eu sunt un zeu, așa că el, el și ale lui sunt pronume corecte și Tatăl este potrivit. Totuși, ca și ceilalți CEO universali, sunt androgin, echilibrul energiilor feminine și masculine. Gaia, sufletul care a ales să întruchipeze ca planetă și are energie feminină, poate fi numită pe bună dreptate Mama Pământ și fiica mea.

Cu ajutorul indispensabil al lui Sol – sufletul pe care îl numiți soare și a cărui energie este predominant masculină – Gaia și cu mine am folosit energia inepuizabilă a luminii dragostei a Creatorului pentru a crea împreună o planetă strălucitoare de frumusețe naturală și forme de viață spectaculoase în toate regnurile animale și vegetale. . Când am terminat, întreaga planetă pe care o numim Terra era un paradis – grădina biblică a Edenului. Oamenii, animalele și plantele și-au cunoscut legătura între ele și cu noi, co-creatorii lor. Toți trăiau împreună liniștiți și fericiți și comunicau audibil și telepatic. Din păcate, în cele din urmă lucrurile au început să meargă în jos, dar Gaia și cu mine am continuat să iubim și să cultivăm civilizație după civilizație după civilizație.

Sunt o amalgamare a fiecărei persoane și a tuturor celorlalte forme de viață ale Pământului – animalele și plantele sunt, de asemenea, suflete – așa că omniprezența este aplicabilă pentru mine ca Întregitatea noastră, dar atot-știința, omnipotența și perfecțiunea nu sunt. Acestea se aplică numai Creatorului, care este pură iubire și o exprimă ca energie luminoasă și conștiință cosmică.

Dragii mei copii, multe despre care v-ați învățat despre mine au fost inventate, iar unele dintre ele nici măcar nu au sens, nu-i așa? Cum pot fi un Dumnezeu iubitor și, de asemenea, un Dumnezeu mânios al răzbunării? Fiecare suflet din turma mea este o parte din mine – de ce aș trimite oricare dintre părțile mele într-un loc în care religiile îl numesc iad? De ce le-aș spune unora dintre copiii mei să-i omoare pe alții, deoarece credințele lor religioase diferă? De ce aș crede că dintre toți copiii mei, doar unul a fost vreodată demn de numirea mea „fiu”? Niciunul dintre lucrurile care mi se atribuie nu este adevărat!

M-am îndepărtat, dar am vrut să înțeleg atât de mult.

Acum, te rog gândește-te la asta: pentru ca eu să fiu la nivelul Creatorului, ar trebui să fiu perfect. La nivelul sufletului, toți suntem inseparabili, așa că dacă chiar și unul dintre copiii mei – și tu nu ai un număr suficient de mare pentru ca eu să-ți spun câți am – are o fragilitate, nu pot fi perfect. Dacă vrem să avem perfecțiune în universul nostru, o parte din turma mea îndepărtată trebuie să ia decizii mai înțelepte și mai bune. Asta nu înseamnă a judeca, este un fapt.

Creatorul și cu mine ne deosebim într-un alt fel. Ca Sursă a tot ceea ce există, Creatorul este conștient de ceea ce fac sufletele în cosmos, dar nu este implicat personal în viața lor. Știu doar ce fac sufletele din universul nostru și sunt implicat personal în viața fiecăruia. De asemenea, răspund la rugăciunile fiecăruia. S-ar putea să nu obțineți ceea ce vă doriți, dragii mei copii, dar întotdeauna obțineți ceea ce aveți nevoie pentru a rămâne pe drumul cel bun cu ceea ce ați ales în contractele sufletești. Și dacă te rogi pentru alții, contractele lor au prioritate față de ceea ce vrei tu pentru ei.

În afară de respectarea liberului arbitru al Creatorului, nu mi s-au dat limitări sau instrucțiuni, așa că am creat acest univers pe o bază de serviciu pentru alții. Majoritatea turmei mele se descurcă bine cu acest aranjament de ajutor unul pe altul, dar unii se comportă ca și cum am fi o organizație care se servește pe sine.

Apoi am făcut legile care guvernează întreaga viață aici, unde știința și spiritul sunt una și aceeași, esența dragostei-lumină a Creatorului. Nu există nicio judecată, parțialitate, calcule estimative sau abateri în niciuna dintre legi. Fundamentul vieții tuturor speciilor și tuturor acțiunilor este exactitatea frecvențelor și vibrațiilor.

Cele mai elementare legi se referă la electroni, fotoni, magnetism, gravitație, masă, mișcare și conservare. Unele dintre acestea intră în joc în formarea de sfere mari, unde diferite tipuri de straturi, unele cu caverne și lacuri în zone goale, se formează în jurul unui spațiu central puternic care atrage particule solide. Oamenii care au dezvoltat tehnologia într-o măsură care te-ar uimi locuiesc în zone goale ale planetelor unde suprafața a devenit inospitalieră sau au ales izolarea ca sanctuar. Cei mai apropiați vecini ai tăi sunt câteva civilizații foarte evoluate care trăiesc în orașe, de la modeste la minunate în interiorul Pământului.

O lege menține toate corpurile cerești în mișcare ordonată, astfel încât să nu se ciocnească, iar alta oferă condiții pentru ca toată viața de pe sau în interiorul planetelor să înflorească. Da, știu că se întâmplă ciocniri și civilizații au fost anihilate, dar nu se datorează unor defecte ale legilor, este o acțiune inițiată de membri ai turmei divergente cu care nu am voie să interferez. Cu toată corectitudinea față de Creator, a intenționat ca darul Său liberului arbitru să fie folosit cu înțelepciune și cu bunăvoință și a fost până când Lucifer s-a rătăcit. Acest lucru a pregătit din punct de vedere energetic scena pentru tot felul de ravagii în universul nostru – ceea ce unii numesc Satana sunt streamers de energie direcționați în moduri distructive.

Apoi există legi despre activitatea și reactivitatea elementelor din aer, apă și sol; căldură; stare lichidă, vapori și solidă. Că nicio civilizație nu se poate amesteca în treburile vreunei alte civilizații dacă nu este o lege cerută – sufletele „bune” onorează asta, cele „nu-bune” nu. Multe legi se referă la marea varietate de materiale genetice și la compoziția și funcționarea corpurilor. De exemplu, unirea unui spermatozoid și a unui ou se dezvoltă într-un copil din aceeași specie, iar o ghindă crește într-un stejar puternic.

Legea referitoare la comunicare, care include telepatia, oferă fiecărui suflet o frecvență unică și toate sunt cunoscute de către emisarii mei – îngerii păzitori, alții din tărâmurile angelice și nenumăratele ghizi spirituali – care răspund în funcție de nevoile fiecărui suflet. Frecvențele unice sunt cele care îi alertează pe copiii mei din lumile spiritelor cu privire la sosirea iminentă a celor dragi, astfel încât aceștia să se poată aduna să-i întâmpine.

Legile care îi afectează mai intim pe copiii mei, deoarece sunt implicate alegeri individuale, am adăugat îndrumări la nivel de suflet – conștiință, intuiție, instinct, inspirație și aspirație. O lege în care acestea sunt deosebit de utile este sincronicitatea, adică evenimentele sau circumstanțele apar în conformitate cu obiectivele din contractele sufletești și acordurile înainte de naștere, cum ar fi închiderea unei uși și deschiderea unei alte, ca să spunem așa. Legea incluziunii se referă la cunoașterea la nivel de suflet, unde toate adevărurile sunt cunoscute, iar ceea ce numiți karma este legea cauzei și efectului. Nu este o recompensă sau o pedeapsă, este oportunitatea de a obține o experiență echilibrată pe tot parcursul vieții, astfel încât să poți continua să evoluezi.

Cea mai cunoscută dintre legile mele este cea despre atracție. Energia gândurilor și sentimentelor tale concentrate se învârte în conștiința colectivă și readuce ceea ce se potrivește cel mai mult cu focalizarea. O altă parte a acelei legi nu este bine cunoscută: gândurile și sentimentele colective ale tuturor de pe planetă determină ce se întâmplă în lumea ta. Legea intenției dă unei intenții propria sa energie, separată de energia acțiunii, iar legea harului divin care previne dezastrele neintenționate întărește și sufletele care se luptă care solicită acea asistență.

Și există legea pe care unele religii o interpretează ca ceea ce vine după moarte – mai întâi Ziua Judecății, apoi decizia: raiul sau iadul pentru veșnicie. Legea actuală este simplă și instantanee. Când corpul fizic moare, corpul eteric și psihicul persoanei merg automat în partea unei lumi spirituale în care energia este aceeași cu energia vieții lor, care este înregistrată moment de moment în înregistrările Akashice. Viețile în spirit includ oportunități de creștere și pregătire pentru următoarea viață fizică.

Aceasta nu este o lege, dar poate că ar trebui să fie pentru familia mea de pe Pământ – respiră adânc și ritmic. Acest lucru ușurează tensiunea și vă menține energia să curgă lin, astfel încât să nu se înfunde și să nu provoace durere sau boală. De asemenea, eliberează calea pentru ca informațiile la nivel de suflet să ajungă mai ușor la conștiința ta.

În afară de a-ți dori să respiri întotdeauna corect, cum mă simt pe Pământ? Sunt extaziat de majoritatea, care sunt grijulii, grijulii, cinstiți, amabili, recunoscători și generoși. Dar, sincer, acea grămadă tenace pe care o numesc membri divergenți ai turmei mele și pe care tu o numiți pe cei întunecați este supărătoare. Nu vor mai fi în preajmă, totuși, pentru că forțele luminii, sau pălăriile albe, după cum spuneți, își îndepărtează rapid gropile de întuneric.

Eliberarea unei lumi de epoci lungi, lungi, lungi de control întunecat și transformarea ei într-o lume a cărei temelie este dragostea este o acțiune uriașă cu considerații culturale, filozofice, economice, de mediu și de guvernare. Este nevoie de multă lumină pentru a răspândi viziunea, înțelepciunea, bunăvoința și respectul reciproc în întreaga lume - dragilor, continuați să transmiteți vibrațiile înalte ale luminii voastre!

Am de gând să repet ceva ce am spus în ianuarie anul trecut, pentru că este și important: Întotdeauna mi-am dorit ca familia mea de pe Pământ să trăiască împreună cu bucurie, cooperant și diversitatea pentru a le îmbogăți viața. Vreau ca omenirea mea să se iubească și să se respecte reciproc, iar Natura – toate sunt părți din mine, de asemenea – să păstreze frumusețea planetei și să prospere în abundența ei.

Acesta este genul de viață împlinită pe care mi-o doresc pentru voi toți voluntarii! Da, ești acolo într-o misiune și faci o treabă magnifică de a inspira familia de pe Pământ să se trezească și să manifeste Epoca de Aur a planetei. Recunoștința pe care o simțim eu și Gaia pentru tine este fără margini!

Dar, dragii mei copii, vreau ca viețile voastre să fie mai mult decât misiunea voastră - jucați, râdeți, cântați, dansați, fiți bucuroși, îmbrățișați un copac și iubiți-vă!

Suzy, îți mulțumesc că ai primit mesajul meu și îți mulțumesc, Matthew, că m-ai lăsat să fiu mesagerul astăzi. Mi-aș dori ca toți copiii mei de pe Pământ să mă audă când vorbesc cu ei personal și fac asta des. Într-o zi o vor face.

MATEI: Îți mulțumim, Doamne! Ne străduim să fim iluminatori și încurajatori, dar cuvintele dvs. au un impact mult mai mare decât ale noastre.

Acum, dragi frați și surori, repetăm ​​cuvintele lui Dumnezeu – joacă -te, râzi, cântă, dansează, fii bucuros, îmbrățișează un copac și iubește-te!

Ființele de lumină din acest univers vă încurajează mereu în călătoria voastră pe Pământ și vă sprijină cu puterea iubirii necondiționate.

_______________________

IUBIRE și PACE
Suzanne Ward

mathewbooks.com


Niciun comentariu: