Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 iunie 2014

Raport energetic pe luna iunie

Ne aflam la o rascruce puternica, iar adevarul este punctul de sprijin ce determina directia in care o vom lua”. Jennifer Hoffman
As fi vrut sa incep consideratiile referitoare la aceasta luna, cu un „Pe locuri, fiti gata, start!“ spus din inima – acest indemn va fi insa valabil pentru luna iulie. Iunie incepe destul de favorabil, cu un Mercur retrograd care dureaza pana pe data de 30 si alte aspecte care ne ofera sprijin energetic in curatenia finala, energetica si emotionala, in care suntem angrenati. Vom putea incepe sa mutam mobila inapoi, ca sa zicem asa, in iulie, daca ne-a mai ramas ceva de mutat. Anul acesta a fost pana acum, cu adevarat, un an al eliberarii si aceasta luna ne ajuta sa ne pregatim de actiunea care va incepe in luna iulie. In plan general, mai exista si un alt aspect al lunii iunie si el are de-a face cu revelatiile si adevarul. Intrebarea pentru fiecare dintre noi, in aceasta luna, este daca ne cunoastem adevarul in care credem si daca dorim sa il sustinem. Vom avea unele ocazii sa o facem in aceasta luna.
Energia se misca in valuri si, pana acum, in acest an, mareea a fost fie retrasa, fie am fost inundati cu sprijin pentru intelegerea unor lucruri care ne-au zdruncinat pana in rarunchi. Ne putem astepta la si mai multe astfel de ocazii, in luna iunie, dar de aceasta data suntem mai pregatiti, deoarece am avut mai bine de sase luni (de la sfarsitul lui 2013) in care sa procesam modul in care sa folosim aceasta energie. In iunie, Mercur este retrograd in Rac si apoi in Gemeni. Mercur nu este numit poznas, degeaba – el ne poate pacali, dar ne poate si arata unde am fost pacaliti (si unde ne pacalim singuri) si eu cred ca asta va face in luna iunie – avem trei saptamani de actiune retrograda, in care sa vedem daca asa stau lucrurile.
Un alt eveniment din iunie este miscarea inainte a lui Marte, care isi incheie stationarea de trei saptamani in Balanta si incepe sa inainteze, astfel incat vom incepe sa ne simtim mai motivati. Jupiter, planeta norocului si a binecuvantarilor intra si ea in actiune in luna iunie si trece dincolo de punctul sau stationar retrograd, apropiindu-se de sfarsitul calatoriei sale prin Rac. Pregatiti-va de actiune in luna iulie, cand isi va aduna toata puterea Leului. Amintiti-va ca energia cuadraturii Uranus/Pluto este inca activa, chiar daca nu vom mai avea un alt aspect, exact pana in luna noiembrie 2014. Este vorba despre o energie puternica, favorabila rasturnarilor si transformarii si care sprijina, in prezent, toate aceste schimbari.
Cu toate acestea, in luna iunie nu e numai joc si distractie. In previziunile pentru anul 2014, am descris luna iunie ca fiind o perioada de putere. Am avut un sentiment inconfortabil in legatura cu aceasta luna, inca de la inceputul anului, deoarece ceea ce mi-a fost revelat nu era prea frumos. Pe masura ce tavalugul adevarului se pune in miscare, un lucru va conduce la altul. Vom vedea expuse vulnerabilitatile economiilor, ale politicienilor, guvernelor si corporatiilor si vom vedea cum incep sa fie dezvaluite retelele comploturilor si inselaciunilor, in moduri care ii vor infuria foarte tare pe unii oameni. Va fi neplacut sa ii vedem pe toti cei care au stat pe tronurile lor de putere, cum se zbat pentru adapost si arata cu degetul unul spre celalalt, pe masura ce vom incepe sa intelegem, in intregime, amploarea modului in care am fost pacaliti, dezinformati si indrumati gresit. Dar, este ocazia noastra de a ne lua inapoi puterea pe care am dat-o, in mod inconstient, celor despre care am crezut ca sunt mai bine pregatiti sa conduca lumea si sa dicteze modul in care ar trebui sa traim.    
Dupa cum vom vedea, exista o mare diferenta intre conducatori si sefi. Conducatorii stau in frunte si ii incurajeaza pe toti sa isi asume propria putere. Sefii vor sa pastreze controlul si sa detina intreaga putere. Am fost din pacate condusi prea multa vreme, de sefi. A venit acum timpul sa devenim proprii nostri conducatori si sa trecem in paradigmele energiei superioare a puterii asumate, in care nu mai este loc pentru sefi, ei nemaifiind necesari si nici doriti. (Un Horoscop natal pentru recunoastere -  poate fi UTIL... n.n)
Dar, inainte de a putea schimba aceste situatii, dupa cum am vazut in propriile noastre vieti, ele trebuie dezvaluite. Procesul creatiei poate fi murdar si, cand spun asta, am in minte imaginea unui vulcan. Noi dam nastere unei noi paradigme si, asemenea procesului nasterii, este vorba despre doua parti. Travaliul e partea lunga si grea, care pregateste corpul sa dea nastere. Apoi urmeaza nasterea. Am terminat travaliul si acum a venit vremea sa nastem si sa vedem cum arata creatia noastra.
Iata ce am scris in predictiile pentru anul 2014:
 „Luna iunie va scoate la iveala secrete, lucruri care vor soca lumea si, chiar daca oamenii implicati nu vor fi atat de chinuiti de remuscari sau nu isi vor cere scuze asa cum am spera noi, ceea ce va iesi la iveala va curata atmosfera si va aduce adevarul pe care multi oameni l-au suspectat, dar nu l-au putut dovedi. Aceasta implica guverne si oficiali din diferite tari, aflati intr-o ciudata retea a minciunii si coruptiei, care va aparea din surse la care nimeni nu se asteapta si va implica oameni care, in mod normal, nu ar fi implicati in astfel de situatii.”
Puterea, asemenea energiei, nu ne poate fi luata. Ea este data de buna voie, constient sau inconstient. Adevarul este asemenea puterii, deoarece adevarul nu poate fi impus, decat daca suntem de acord sa il acceptam, constient sau inconstient. Iunie este luna adevarului, care ne incurajeaza pe fiecare dintre noi sa sa ne tinem de adevarul pe care il dorim sa fie adevarat, in vietile noastre. Este acesta adevarul constiintei treze, al iluminarii, pacii, bucuriei, iubirii si belsugului? Ne aflam la o rascruce puternica, iar adevarul este punctul de sprijin ce determina directia in care o vom lua. Vrem sa luam pozitie in apararea adevarului care ne permite sa fim puternici? Va trebui sa facem asta, mai intai in vietile noastre, inainte de a putea actiona similar, in lume.
Intr-o postare recenta de pe Facebook, am scris despre putere: „Mai degraba as vrea sa fiu judecata pentru adevarul meu, decat sa fiu acceptata pentru capacitatea de a pastra tacerea”. Asta trebuie sa fi rezonat cu multi oameni, deoarece a fost preluata de multi. Stiti ca imi place mai putin sa vorbesc despre dulceata si lumina, decat despre adevarul meu, oricat de inconfortabil ar putea altii sa il gaseasca. Atunci cand mama m-a intrebat, recent, daca nu ma tem sa vorbesc despre anumite lucruri controversate, am intrebat-o de ce ar trebui sa imi fie frica. De moarte? Am murit deja de cateva ori in viata asta, nu ma tem de moarte. Cel mai mult ma tem sa traiesc o viata fara inteles sau scop, intr-o lume in care nu exista adevar sau iubire, cu oameni care nu pot trai pacea sau bucuria si care nu stiu ca sunt puternici. Eu sper ca atunci cand, intr-un final, voi pleca, sa pot privi in urma la viata mea si sa stiu ca mi-am rostit adevarul, indiferent cat de nepopular ar fi fost el pentru altii si ca nu am lasat niciodata acceptarea sa fie standardul pe care l-am folosit pentru a decide ce imi voi permite sa impartasesc lumii.
Cred ca suntem cu totii pregatiti sa traim vieti pline de adevar si, in luna iunie, vom avea ocazia sa incepem aceasta calatorie, astfel incat sa fim pregatiti sa intram in iulie cu forta, pe deplin stapani pe puterea pe care ne-o da adevarul nostru si gata sa cream o paradigma mondiala a pacii, bucuriei, iubirii si belsugului, o paradigma despre care stim ca este posibila. Sa aveti o luna minunata.
Copyright (c) 2014 by Jennifer Hoffman. – www.enlighteninglife.com

Niciun comentariu: