Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 21 iulie 2012

GLUME, definitii BUNE pentru sfarsitul de saptamana...



- Alo, ISU? Veniti ca tocmai s-a spanzurat soacra-mea.

- Si ati taiat franghia?

- Nu, ca inca mai misca!...



Reclama la o agentie de turism din Germania :

" VIZITATI ROMANIA - MASINA DVS. ESTE DEJA ACOLO ! "



Bula soldat trimite acasa un pachet in care se afla o grenada si o notita:

"Mama, daca tragi de cuiul asta, primesc invoire o saptamana! "...



Bula si taica-sau:

- Ce mai e nou pe la scoala, fiule?

- Nimic! Mi-au prelungit contractul pentru clasa a VI-a!



Doi tipi in parc aruncau niste coji de paine la porumbei. Zice unul dintre

ei:

-Uite porumbeii astia, sunt ca politicienii ! Cat timp sunt jos, iti

mananca din palma, dar cand ajung sus ......fac pe tine !



Nu beau, nu fumez, ma scol la 6 in fiecare zi, ma culc la 10, nu-mi insel

nevasta. Dar si cand o sa ies din puscarie.........



In fata unei usi:

- Deschide, iubito !

- Nu pot, sunt dezbracata.

- Nu-i nimic, sunt singur !

- Eu nu !



Dupa o lunga si fierbinte noapte de sex nebun, el observa pe noptiera ei

poza unui alt barbat. Incepe sa isi faca griji ... "Este sotul tau ?"

intreaba el nervos .... "Nu, blegutule", ii raspunde ea, tachinandu-l usor.

"Atunci este iubitul tau ?" continua el putin mai relaxat. "Nu, da de unde

...." ii sopteste ea la ureche. "Este fratele sau tatal tau ?" intreaba el,

sperand sa primeasca un raspuns afirmativ. "Nu, nu, nu" raspunde ea.

"Pai atunci cine naiba e ?" intreaba el deja iritat. "Sunt eu, inainte de

operatie ..."

DEFINITII:

Prostia e mai putin densa decat inteligenta. De aceea e tot timpul deasupra.

E mai usor sa faci copii, decat oameni.

Unii merg la biserica in speranta ca Dumnezeu verifica prezenta.

Inainte de a negocia cu lupul, pune-i botnita.

Coincidenta este felul lui Dumnezeu de a ramane anonim.

Deosebim doua tipuri de pedepse: cu moartea si cu viata.

Incearca sa definesti nimicul. Vei avea nevoie de multe cuvinte.

Mediocrul se simte bine intre spirite marunte. E singurul loc unde pare mare

Marea taina a existentei noastre nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce

traiesti.

Am locuit un timp in sufletul unei femei. Mare inghesuiala.

Nu-i cereti unei femei imposibilul. E capabila sa vi-l dea.

...............
Am invatat de la mama - de Dan Puric:

M-a invatat sa apreciez un lucru bun facut: "Daca tot va omorati,

omorati-va afara! Abia am terminat curatenia!"

M-a invatat religie: "Roaga-te sa iasa pata asta de pe covor!!"

M-a invatat logica: "Pentru ca eu am spus! Si gata!!"

M-a invatat sa prezic viitorul: "Sa folosesti mereu lenjerie curata, in

caz ca vreodata ti se intampla vreun accident"

M-a invatat ironia: "Mai plangi mult si atunci chiar o sa-ti dau un

motiv sa plangi!"

M-a invatat sa fac economii: "Pastreaza lacrimile pentru cand voi muri eu"

M-a invatat osmoza: "Inchide gura si ia si mananca!"

M-a invatat contorsionism: "Mai uita-te si tu de jur imprejurul tau... "

M-a invatat forta si vointa: "O sa ramai la masa pana mananci tot"

M-a invatat meteorologie: "Se pare ca a trecut un uragan prin camera ta!"

M-a invatat masura: "Ti-am zis de un milion de ori sa nu mai fii exagerat!"

M-a invatat ciclul vietii: "Eu te-am adus pe lumea asta, si tot eu pot sa te

si scot din ea"

M-a invatat sa modific tipurile de comportament: "Nu te mai purta ca

taica-tau!"

M-a invatat invidia: "Exista un milion de copii pe lumea asta nu asa

norocosi sa aiba o mama asa minunata ca a ta!"

M-a invatat ventrilogia: "Nu-mi raspunde inapoi! Taci din gura si spune: de

ce ai facut asta?''

M-a invatat deontologia: "Daca inca o data mai vorbesti neintrebat, iti

lipesc dintii de perete!"

M-a invatat linia dreapta: "Iti trag o palma de te indrepti imediat"

Niciun comentariu: